Walk a little straighter ..... your swinging side to side

"Jag har kämpat,
men hugg och slag har tvingat mig på knä
ingenting kvar, så trött, lämna mig här
eller ta mig vart ni vill...
Utan ett ljus som följer känns nu natten alltför mörk,
och utan hopp känns allt så meningslöst"

Jag sväljer gråten, du sväljer drickan.
En trasig själ, ett till glas vin.
Jag förstörd, du redlöst full.
Orkar inte mer nu..
Snälla, kan du inte bara öppna dina ögon och se mig.
Vill inte leva såhär längre. Du om någon tar sönder mig.
DU ska skydda mig, DU ska värna om mitt bästa.
DU, ska inte vara den som gör att jag ligger sömnlös på natten.

Inget längre att hålla fast i.
Vill fly, till någon. Något tryggt.
Du kommer aldrig inse hur ont det gör.
Likt en rakhyvel, skär du snitt i hjärtat och min själ, och såren läker inte.

Hoppas den tillfälliga flykten från livet ger dig lycka, då du bringar mig smärta i verkligheten...



Kommentarer
Postat av: Jenny

<3

2011-05-04 @ 07:53:01
URL: http://jeeennyypeeennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0