Ett steg närmare målet som skribent

Vet ni vad! Häromdan skrev jag lite random in till HN ( Hallands Nyheter) på Ordet är fritt. Mamma, jag och Morgan hade pratat lite om att dom tagit bort containrarna här på Lugnet. När man sorterar alltså. Så jag skrev in en usel insändare om att det inte är så smart. Haha. Iaf, den publicerades, och stod i tidningen idag. Blev ganska glad när mamma visade mig det. Det är andra gången något jag skrivit kommit med i tidningen. Den första gången skickade jag in en dikt till NWT ( Nya Värmlands Tidningen). Den är inramad och finns någonstans i lägenheten. Ja. Det går framåt, snart kanske det står något roligt i tidningen som jag har skrivit.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan va grym du e! :)) nu e de du som snart kmr å bli kändis gumman! ;D <3

2011-02-26 @ 23:45:37
URL: http://jeeennyypeeennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0