It's the wrong time, It's a small crime..

Hade en otroligt fin dag med min vän Elinda idag. Jag älskar dig. Vi var ute och utnyttja varje solstråle som fanns. Fast det är fortfarande lite för kallt för shorts kände jag. Men snart så, då är kylan borta! Värmen utomhus gör mig så otroligt glad. Fast, var är värmen inne då?..

Vet inte vad som händer just nu. Med er, oss. Med allt.
Detta lovet skulle bli ett så sjukt fint lov med mina underbara vänner.
Ändå har jag en känsla av att det är raka motsatsen som väntar.
För plattformen vi står på, verkar ha fått små sprickor. Som hela tiden blir större.
Vill inte, orkar inte, får inte..

För jag går inte isär, när jag går mer er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0