Nya skor

Hej världen. Visst har det varit en underbart fin dag idag? Sol och hyfsat varmt, det gillas! :D
Hade en kort dag idag. 09.45-13.55. Dataprovet kändes som det gick! Inte mycket mer än så, hehe. Iaf, efter skolan drog jag, Lovisa och Jenny ner till stan. Gick i ett par timmar. Och jag fick köpt ett par skor. Börjar bli aningen varmt i vinterstövlarna nu, och de har dessutom gått sönder. Jag brukar vara duktig på att slita ut mina skor, ehe...

Blev ett par fejk converse. Känner inget behov av att ha märket så jag tyckte dem funkade bra.


Kommentarer
Postat av: Syster

Kunde du inte ha plockat undan trosorna innan du tog bilden iaf ;P

2011-03-31 @ 16:46:06
URL: http://minvarldifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0