Ny bänk till rummet

Först vill jag säga förlåt, gårdagens raseriutbrott var onödigt. Särskilt när jag vet att en del faktiskt läser bloggen. Sen vill jag även säga förlåt för dålig uppdatering idag. Men vaknade med en ömmande hals och ett snurrande huvud. Så har mest sovit bort dagen. Sen fräschat upp mej inför imorgon, då det är skola igen. Mår inte hundra men vill inte missa för mycket.

Jag lovade ju även igår att visa vad mer jag köpte. Och precis som rubriken avslöjar fick jag köpt en bänk till rummet. Där jag kan förvara smink och hårprodukter, behöver dock fylla upp lådorna mer känner jag. De är lite tomma. Den behövdes iaf eftersom skrivbordet ska ut! Slänger upp lite usla bilder. Orkar inte fixa dem.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0