Home from Götet!

Äntligen! Hemma efter en underbar dag i Göteborg, och som mina fötter ömmar:( Men jag hittade iaf några plagg! Närmare bestämt 3st ! Haha. Fick köpt 2 tröjor och en tjockiströja. Även om det inte var mycket alls, är plånboken genast halv tom igen, damn! Vi gick runt det mesta i Nordstan. Fast vi besökte även Arkaden. Och mat på Donken fick det bli. Tjockt! Sen vid 19.40 tog vi tåget hemåt.

Lovade ju att ta bauuuta mycket bilder, men näh. Blev inte så. Tog några som jag kan lägga upp. Även på sakerna jag köpte, men det får bli imorgon, för ljuset på kläderna blev så jädra orättvist nu. Färgerna skiftar fel. Så, bjuder på några söta bilder på fina Lovisa, sen säger jag faktiskt godnatt! Ska upp tidigt och gå ut med reklamen, dör lite...




Avslutar med en charmig bild på mig själv, lovely..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0