Håltimmarnas dag

 

Jisses vad skönt det var att sjunka ner i soffan ( med en påse chips). Gick från 8.00-16.00 idag. Hade dock bara 4lektioner så hade ungefär 3.5 timmars håltimma inräknat där, dryygt! Hade karaktärsämnet, matte, idrott och sist estetisk verksamhet. Och idrotten var hemsk! Styrketräning, usch, märks att jag är helt otränad. Är stel som ett kassaskåp! Ska försöka bli ändring på det. Sen på musiken satt vi i princip bara av tiden. Det är jag, Lovisa och en hel drös(hög) med killar. Hamnat rätt as hell där! Nej. Förlåt för ett surt inlägg. Har ju mått så bra senaste veckan! Idag sjönk det lite dock.

Däremot träffa jag min fina flicka Alexandra förut idag, på rasten, det gjorde min dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0