Fönstershoppat på nätet

Åh! Är så galet sugen på att shoppa! Jag som är en riktig bloggmal har under kvällen kollat igenom alla www.Isabelles.nu outfits! Även www.Kenzas.se . Och deras kläder är så galet snygga! Enkla men ändå lyckas de se lyxigt ut. Är så trött på mina egna kläder, vill bara slänga skiten, hehe. Men då har jag ju inget att ha på mig, så skippar nog den idéen. Åtminstone tills plånboken klarar att fylla på nytt.

Ska dra med mig Lovisa till Göteborg på fredag iaf. Införskaffa liiiite nya kläder, till våren. Känns peppande nu. Hoppas det blir något fyndande där bara. Annars blir jag ledsen hest. Älskar Göteborgs utbud. Varberg har ju i princip bara H&M och Gina, eller, bara där jag handar så att säga. Inget annat lockar. Men de affärerna blir ju lätt tråkiga de med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0