Du min vän i livet

Var meningen att jag och mamma skulle åkt till Karlstad idag. Men som vanligt så ändras planerna. Nackdelen med spontana resor. Det tråkiga är att jag saknar min flicka lite för mycket! Och känner mig så elak nu när det inte blir av, när hon varit inställd på de. Får försöka komma upp snart!

Liten och stor.
En syster är en vänskap på en djupare nivå, vi delar på massa minnen och vi delar samma sår.
Och utan dig vid min sida, skulle mina minnen tappa betydelse. Älskade,älskade du.


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag saknar dig med min underbara människa! Jag får väl se till att fixa mig en långhelg från jobbet snart, så jag kan komma ner :) <3

Btw, bara bilder när jag är blond ;) hehe.

2011-03-12 @ 10:11:44
URL: http://minvarldifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0