Det är inte lätt att se, när människorna man älskar gör en blind.

Du tror att ingen ser.
Och jag hatar att se dig gå sönder inifrån.
Jag hatar att se ärren, ärren dem lämnat oberörda.
Men mest av allt, hatar jag att se hur jävla mycket dem tagit från dig.
För vem fan ska man lita på?
När dem man brydde sig om, de som spelade ens vän, och sedan hugger en i ryggen, vem fan vet hur de känns?

"Alla sömnlösa nätter. Allt rådlöst, klamrande fast, till allt som är konstant.
Och allt som en gång var ditt. "Det måste va' ditt fel", nej, det var aldrig ditt fel.
De jävlarna ska skjutas. Ja de jävlarna ska skjutas!
Jag vet vad dem heter."

Jag ska spendera mitt liv. Och ta tillbaka allt som är ditt.
För om det är vad som krävs för att få se ett äkta leende på dina läppar,
om det krävs för att bringa dig sann lycka, då är det värt det.

Genom alla svåra tider, fanns DU DU DU. Nu är det min tur att ge tillbaka.
I den mörkaste tunneln, ska jag försöka visa dig ut till ljuset, så ta min hand.

Hand i hand livet ut, för jag ser dig.






Kommentarer
Postat av: a

du.är.underbar



du betyder allt, verkligen allt!<3

2011-03-09 @ 20:55:49
URL: http://alexandratoresson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0