Dags för att möta sängen

Nu har mina flickor åkt hem. Har haft en toppenkväll, vilket inte var oförväntat, och jag älskar verkligen att vara med dem bästa! Hade inte kunnat överleva utan er! Vi har mest suttit och pratat, åt som sagt lite pizza också. Men annars blev det som sagt prat, flum och lite dansande. Elin somnade i soffan och vid halv två drog nästan alla hem. Jenny stannade till ca halv tre. Mysigt. Allt är undanplockat och det är bara att breda ut sig i sängen. Och imorgon får jag sovmorgon hur länge jag vill! Hmm. Undrar om jag kanske ska ställa klockan på tio ändå,haha.

Bilderna får faktiskt komma imorn, orkar inte fixa till dem nu. En del är suddiga osv. Men som sagt, imorn ! Eller idag, senare, äsch skitsamma, natti.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0