Athletica och Kinamat

Kan börja med att säga att jag typ sov halva dagen igår, den halvan då jag inte befann mig i skolan. Därav en bloggfri dag.

Idag har däremot varit en vaken och lugn dag. Hade redovisning för 6:or på min gamla skola, pga vårat projekt. Vi babbla om massage och gjorde det med dem, de tyckte inte att det var sådär askul, men det funka. Därefter väntade en 2.5timmars lång håltimma. Så jag, Lovisa och Jenny drog och åt kinamat. Riktigt gott. Men jag borde egentligen inte slösa bort mina pengar på sånt. Har knappt något kvar efter gbg, ehe..
När maten var uppäten hade vi idrott på Athletica. Var faktiskt riktigt roligt. Körde Step Up och Core. Jag märkte av hur jävla otränad jag är! Haha. Hade inte varit helt fel att börja träna kanske. Men orka?!

Borde plugga. Har dataprov imorgon, uppvisning på musiken på torsdag, redovisning i både svenska och arbetsmiljö på fredag. Även ett allt för uppskjutet naturkunskapsprov på tisdag. Ehhh, orkar inte......

Känner mig lite skev, ser även lite sne ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0