Ännu en helg med nya minnen (lång text)

Tänkte återberätta helgen nu. Har varit med Lovisa, Hampus och Johannes från ca 18.00 i fredags, till ca 18.00 igår (söndag). Så därav har jag inte uppdaterat.

Fredagen: vi hämtade upp mupparna på stationen. Åkte sedan hem till Lovisa och mest bara satt på hennes rum. Sen åt vi lite mat, mumma. Återvände till hennes rum och dampade. Bestämde oss för att jag skulle sova där så vi drog mot mig för att hämta saker. När det var avklarat stack vi till statiol eftersom killarna ville ha Monster.
Såg några filmer efter det, halft psyko sådär, haha. Lovisa slocknade. Hampus och Johannes var jobbiga men till slut somna oxå dom. Och vid 03.30 sov vi allihopa.

Lördagen: Lovisas föräldrar skulle iväg så vi blev ensamma hemma. Gick ut en sväng med Rambo på Enebacken. Var faktiskt helt okej väder. Efter det drog vi mot fästningen och visade runt killarna där. Utomhus alltså,haha. Lyckade få lite bilder där som kommer upp senare.
Åkte efter det hem igen. Gjorde mat och såg på tv. Resten av kvällen såg vi på film, tjöta, flumma och var allmänt jobbiga mot varandra. Somnade runt 03.30 då med.

Söndag: vaknade av att de två mongona ( Lovisa och Hampus) peta på mig. Efter många om och men gick jag tillslut upp med dom + de sista mongot, och åt frukost. De var sen snälla och följde med mej ut med reklamen. Pjuuh, jobbig skit. Sen blev det mat hos Lovisa och av den tiden som var kvar varva vi ned på hennes rum och såg på film/tv. Sa hejdå till killarna på stationen runt sex.

Ja, det var helgen. Om man ska förfina det. Men kände att texten hade blivit 100000km lång annars. Blev iaf lite nya minnen för framtiden, och jag fick lära mig en del nya saker. Se på saker ur nya perspektiv, ja. Bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0