Onyttigt och smarrigt

Jag lever! Dagen i skolan blev faktiskt inte helt fail. Hade kunnat vara så mycket värre. Man får tänka att det är en dag mindre kvar. Nog om det. Just nu sitter jag i Alexandras soffa och käkar cheez ballz och några nya ostskruvar. Det är ju dock tisdag idag men vafan, vi lever ju bara en gång eller hur? So what om min kropp är fylld av fett inuti. Som om inte detta gottande vore nog åt vi förut en dunderbra middag. Pommes med kycklingspett, nam nam. Vad kan man säga, jag bara älskar mat och allt annat ätbart. Haha. Nu ska vi kanske se någon film eller så ska hon plugga, vilket dilemma.....




Kommentarer
Postat av: a

vilken knubbig tumme jag har...

2011-04-27 @ 00:03:53
URL: http://alexandratoresson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0