Måndagskväll (25/4-11 18.00)

Först kan jag ju börja med att säga att jag skriver datum och tid på alla inlägg för att jag inte orkat pilla med stilmallen så att det syns automatiskt. Ska ta mig tid till det någon dag. Efter den korta sammanfattningen kan jag ju fortsätta med nuet då. Har hunnit se Scary Movie, jag hade ju för mig att den var rolig. Men antingen mindes jag fel eller så har jag väl helt enkelt tröttnat på filmen. Därefter ordnade jag garderoberna så att mina kläder inte bara ligger i högar. Var ett bra tag sen det gjordes. Får se om systra min vill ha några av de plaggen jag rensa ut, annars åker det i en container. Förövrigt har det inte hänt mycket här hemma idag. Har kort sagt haft en riktigt tråkig och dryg dag. Men man måste väl ha tråkigt ibland för att veta när man har roligt? Ja, nu bidde det långt här, och jag som inte ens hade något vettigt att säga. Skriver sen eller något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0