Flickförälskelse

Hade en utbytesstudent från Australien som redovisa hos oss idag. Han berätta om sitt liv, vilka djur där finns, hur livet är i Australien. Ja, ni förstår. Och jag måste nog erkänna att jag blev lite flickförälskad i honom. Haha. Sånt är faktiskt tillåtet. Dialekten och allt var bara så sjuukt skönt att lyssna på. Ja, jag dog lite där, haha.

Vill förövrigt säga att alla andra killar suger hårt! Svin i slutändan. För inte fan finns det en kille som inte ljuger?! Gaaah, mitt humör som för en stund sen var på topp är nu nere på bott.

Cause your just a boy, yeah you don't understand..

Kommentarer
Postat av: bellabus

aaaaaaaw, gulligt :)

Vi kan ju fråga annika om hon har hans nummer?;)<3

2011-04-06 @ 19:40:10
URL: http://iisabellhhallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0