Åt helvete med allt (30/4-11 12.42)

Jag sa ju i förrgår att jag skulle hålla mig frisk, det gick åt helvete. Fick stanna hemma igår pga att jag hade 40graders feber och har tappat rösten. Låg i sängen nästan hela dagen. Så missade estetkonserten(sur så in i helvete). Även idag får jag hålla mig hemma. Febern har sjunkit men har fortfarande ingen röst och känner mig allmänt hängig. Så missar även festandet nere på ankaret med Alexandra, faaan! Har inte varit så här sjuk på länge, så lyckat att det kommer just denna helgen, när jag skulle göra så mycket kul. Istället har jag fått se på disneyfilmer, Landet för länge sedan. Guld värt till den. Har inte heller fått i mig någon riktig mat. Har varierat mellan yoghurt och varma koppen. Och ni som känner mig vet ju att jag typ lever för att äta?! Ueeewh. Är på fett dåligt humör.

En fin sjuk Cassandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0