Alexandra den allsmäktige

Sitter just nu nyduschad i Alexandras soffa och har checkat facebook. Fast där händer ju inte vidare mycket längre. Tidsfördriv snarare. Ja, vi har under dagen varit ute med reklam. Fastnade även med röven i en däckgunga. Det var galet! Alexandra vände gungan nästan uppochned och jag satt ändå fast. Är det ett tecken på fet röv? Haha :D

Nu ska jag och Alexandra den allsmäktige strax äta lite pyttipanna och sen blire film. Vet dock inte vilken det blir än. Antagligen någon sådär halvbra film som man kommer gäspa till. Fast nä, inte sådana negativa tankar. Men mellan maten och filmen ska hon banne mig sätta på mina (lös)naglar. Som lyser av en blå nyans,snyyyyggt.

Vi kanske, väldigt otippat, hörs senare. Tror inte det blir så, men man vet ju aldrig.

Gammal snygg bild på oss mongos ;d <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0