Talking to the moon, trying to get to you..

En allt för trasig själ och en allt för oförstående hjärna. Orkar inte....
Det blir fel, slår bak ut. Allt går snett men det tar aldrig riktigt slut.

Himlen faller ner,
det svider till där kniven skar,
jag har varit vaken hela natten,
känt om hjärtat sitter kvar.

Jag har litat på imorgon
som en troende tror.
Jag skulle gjort så annorlunda
om jag gick i andra skor.

Jag har härjat krig i huset,
och jag har härjat krig i mig.

Den känslan som du lämnade när du vände bort din blick, berätta hur du gör....

Minns du var vi ville landa? För jag har glömt det gång på gång...


Kommentarer
Postat av: Syster

Va fint skrivet gumman. Lånat lr kommit på sj? <3

2011-03-24 @ 19:20:23
URL: http://minvarldifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0