Dag 20 – Den här månaden

Vad ska man börja med ? Februari månad 2011. Den har varit väldigt upp och ner. Månaden började ganska dålig. Trivdes inte alls på praktiken och kände mig allmänt depp hela tiden. Men efter sisådär 3veckor började det faktiskt bli bättre. Praktiken var förvisso slut. Men jag ägnade min helg (18-20) med underbara vänner. På fredagen hade jag tjejkväll med gamla underbara, och på lördagen/söndagen var jag med fina Alexandra. Sen på måndagen och tisdagen segade jag genom bara. På onsdagen åkte vi ju till Danmark, familjen. På torsdagen åkte jag till Skåne och var med galna människor. På fredagen likaså, sen på kvällen underbar dag med fina flickor från skolan. Lördagen var jag hemma och pyssla om mig själv. Och i söndags var jag med min underbara Lovisa och levde. Igår, sista dagen på månaden, ägnade jag i skolan med saknade 10BF.

Ja. Min månad har varit awsome, eller snarare, senaste veckan. Och ni underbara människor vet vilka ni är. Har inte haft den här känslan sen i åttan. Tack för att ni väckte den igen! Här kommer bilder på de flesta personerna som gjort min månad och 2011 helt grymt bra!

Elinda, Andrea, Lovisa. Alexandra. Mamma och Morgan. Lovisa och Hampus. Elin, Jenny, Felicia. + 10BF. Ni gjorde Februari (särskilt lovet) minnesvärt! Och jag älskar er allihop så otroligt jävla mycket!<33





Love from me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0