Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Ett ganska lätt val.

Min senaste födelsedag. Alltså den 22oktober2010. När mina fina flickor hade en överraskningskväll för mig. Elinda hämta mig och sa att vi skulle till Lovisa. Lite halft trött följde jag med. På Lovisas baksida står då hon, Andrea, Lovisa K och Lizette, och håller en stor skylt där de står "GRATTIS CASSANDRA". Sen åt vi god mat och flummade. Hade verkligen jätteroligt.

Men många andra födelsedagar har varit minnesvärda dom med. När jag var liten brukade min syster Veronika göra skattkarta åt mig så fick jag gå runt och leta upp paket, genom ledtrådar på varje ställe. Ja. Just att fylla år är väl inte så jädra roligt. Men att få umgås med mina människor är lätt värt det!

                                          Elinda, Andrea och Lovisa på senaste tjejkvällen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0