En dag på stan med en fin vän

Hej alla! Åh vad glad jag är, det skiner in sol i lägenheten och jag får vårkänslor. Utanför dörrarna var det ju dock inte lika varmt, eftersom det blåser som bara den. Men här innifrån är det nice.

Har varit på stan med Felicia sen ett typ. Vi startade med en toast på stantons. Fastnade där för att prata. Sen när vi insåg att vi suttit där ett bra tag gick vi runt på stan ett par timmar. Strosa runt i affärer och skrattade. Testade en jumpin suit på Gina. Den var riktigt mysig och gullig! Fast jag testade en rosa ( älskar rosa), och Felicia testade en mörkblå, och den blåa var mycket finare. Åh! Vill ha. Kostade bara 499kr. Så mycket billigare en en OnePiece, är ju nästan bara ett märke som skiljer?! Så..

Sen tog vi en fika i gallerian och fastnade också där och pratade. Var't mysigt. Inte ofta man umgås med vänner hemma längre, bortsett från våra tjejkväller då. Ja. När vi suttit där i ett par timmar drog vi våra feta arslen upp till kvantum där vi mötte Felicias pappa. Flickan hade så smart glömt sina nycklar i väskan hon gett till sin mamma, så hennes pappa var snäll och hämtade upp cykeln och oss.

Nu har jag precis hoppat i myskläder och ska dra mig till Lovisa och Jenny. Kan aldrig få nog av mina flickor. Hoppas ni får en mysig fredagskväll ni med, alla!

Fina cambilder där ja! :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0